visa schvisa!

Ledig idag men sitter på jobbet likförb.. Men jag ska inte gnälla, det är mitt eget val. Dessutom har jag precis varit i spat och fått massage. Igen. Gratis. Ja, livet är hårt.
Nu sitter jag och pysslar med mitt work visa till Thailand. Inte lika kul. Det är en sån där typisk grej som jag skjuter upp till det sista. Men nu tar jag tag i det i god tid. Ska träffa fotografen om en timme och ta bilder där man tvunget ser ordningsam ut, så på med skjortan och vattenkamma frillan. Eller nåt.

Min sambo och bästa beachpartner har åkt till Alanya så jag vet inte riktigt hur jag ska spendera resten av dagen. Hemma väntar nya avsnitt av Gossip Girl och Desperate men att ligga inne en strålande solskensdag är ju emot mina principer. Kanske lånar Alfreds hängmatta på balkongen och skaffar mig en härligt ojämn bränna. Vi får se helt enkelt.

För er som räknar så är det exakt fem veckor till den 4 november. Honey Im coming home!

XO! S

Kommentarer
Postat av: 50% av blabla å klåmpis

Klart man räknar, 5 veckor känns hur långt som helst men tänker jag på att det är 24 veckor sen du åkte så känns inte 5 veckor så hemskt längre:).

Love you<3!!!

2009-09-30 @ 12:33:51
Postat av: Malin

Ikväll kommer förhandsvisning på mitt hår upp på facebook :):):)

2009-09-30 @ 14:05:17
URL: http://knaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0