....

Nej jag är ingen bra vardagsbloggare. Snarare en usel sådan. Sorgligt nog. För visst hade det varit roligt, det händer så mycket skoj och faktiskt hyffsat intressanta grejer i mitt liv, men jag får liksom inte ner det.
Så en turre-goes thailand-blogg blir det nog inte. Så slipper ni bli besvikna, mina fina läsare. 

Men än är inte säsongen slut. Det är två månader kvar. Två månader minus en dag. Ska dock maila HK och ta reda på exakt datum, om jag får åka hem lite tidigare, jag måste ju boka läkarbesök osv.

Har varit ledig idag. Har legat på stranden med Alfred, Sandra och Linnea. Nu har Alfred åkt till Alanya och jag ska ha pasta och filmkväll med brudarna. Känner mig fortfarande hängig, känns som bacilluskerna bara går runt runt i teamet. Längtar ihjäl mig efter lite semester.

Har ju sagt att jag ska köpa en ny telefon när lönen kommer. Nu har lönen kommit och jag tror faktiskt jag struntar i det. Använder Alfreds svennemobil som väckarklocka och skulle det vara absolut jätteakut så finns jag på mitt svenska nummer ibland. Ja, så primitiv är jag. No phone, no problems?



Gnällfia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0