bye bye blondie

Det är tydligen höst i Turkiet också. Eller så är hösten en sinnesstämning som man aldrig kommer ifrån, hur långt bort man än reser. Jag gjorde en impulasare, som jag alltid gör när jag är less och höstig. Sprang in på salongen direkt efter afron och dom hade som tur var tid på stört. Så en snabbdusch senare satt jag i stolen med färg i håret.

När jag ändå var i makeover-mode så åkte jag förbi salongen på hörnan efter jobbet, där Sandra gjorde eyelash-extensions häromdagen och fick en omgång jag också.
Så här sitter jag nu, i biktinternetstolen, piffad och snygg. Känner mig lite bättre. I morgon är det tisdag och sen får jag vara ledig igen. Beach time. Min nya hårfärg gör att brännan sitter ännu snyggare. Yes. Sometimes it's really good beeing me! (PS. Ödmjukhet är en dygd ;) DS)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nu hänger jag inte med, jag tycker att du ser ganska blond ut på bilden?!

2009-09-07 @ 23:01:40
Postat av: Sofia

jamenvafan! från att ha gått från tokblond, almost platina, så känns det väldigt mörkt. men jag kan väl på sin höjd sträcka mig till att jag numera är mörkblond. okej?! :)

2009-09-08 @ 07:10:02
URL: http://turren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0