badbabes!

Klart jag lever. I Istanbul där emot, där är det elände, översvämning säger dom. (Ja, dom på Aftonbladet alltså) Men Istanbul ligger en bra bit bort.

Ovädret blåste förbi men läbbigt var det. Blev inget mys på balkongen för regnet vräkte ner från alla håll. Strömmen gick och det blev mörkt. Tack och lov för stearinljus och bra batterier på datorn.

Idag har solen tittat fram igen och självklart bar det iväg till stranden så fort vi vaknade. Jag tänkte lära mig nya Flowen men kom inte särskilt långt med det, blev mest hopp och skutt i vågorna. Får se om jag hinner gå igenom den ikväll. Jag och Alfred har varit ute och käkat och ska följa upp med film och Ben&Jerrys. I morgon börjar det nyttiga livet!

, S

              


Kommentarer
Postat av: Monkan

Härligt att höra...men du är väl simkunnig :S

Lycka till med nästa projekt...Thailand =)

Kram

2009-09-10 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0