reconsider me baby come on

Finaste Stinaste ringde mig igår kväll. På min svenska telefon som inte ringt på ett halvår. Finaste Stinaste hade en överraskning. Hon slängde över luren till någon som ville prata med mig. Denna någon - Anders Moneybrother Wendin. Mitt hjärta smälte. Han behövde inte presentera sig, den rösten, ljuvliga dalmål, känner jag igen bland tusen. Jag blev stum. Han skojade lite och jag skrattade. Vi pratade en stund och sen lämnade han över luren till Finaste Stinaste igen.

Jag var helt varm. Svettig. Lycklig. Kunde inte somna på flera timmar.
Fan att jag missar alla hans spelningar. Men tusen tack Finaste Stinaste för att du tänkte på mig när du stod där med Sveriges, no competition, mest attraktiva man. <3 !!!


  
Finaste Stinaste!             Jag och Moneybrother nån gång i vintras


Kommentarer
Postat av: malin avundsjuk waern

helt insane!

2009-10-01 @ 14:11:16
Postat av: Anonym

aaaah!Het ja! nått att satsa på sofia!!!=)

2009-10-04 @ 14:46:27
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Finaste Stina ;)

Ååååh, Fina Fian, du var värd vart enda ord som den vackra dalmasen gav dig!

Haha, när jag skulle gå från stället tittade han på mig och sa hejdå, så sa han "hälsa brinken!" och blinkade med ena ögat! Jag dööööör! Spagettiben....nu vet jag vad det är på riktigt!!!

Puss

2009-10-04 @ 22:36:45
Postat av: mamibrinken ;)

vadå, då hälsade han ju till mej ju :)



2009-10-05 @ 16:40:23
Postat av: Pappa Brinken

Kul Fia, samma sak som farbror Christer som ringdes upp av Benny Andersson.

2009-10-06 @ 10:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0