blixtar och dunder

Det är skitväder och jag älskar det. Gårdagens uteaktiviteter blev inställda och jag spenderade eftermiddagen i sängen med Gulletussan och ett nytt avsnitt av Frustrerte Fruer (Desperate Housewifes på norska that is)
Man kan ha det sämre med andra ord. Lite synd är det om gästerna som kommit hit för sol och bad men solen tittar nog fram igen snart. Lagom till onsdag eftermiddag, skulle uppskattas. Har ju bara två ligga på stranden och grilla-dagar kvar så solen måste infinna sig senast onsdag.

Körde styrkeklassen igår och det var fantastiskt skönt att ta plats i aerobicsalen igen. Det var tungt och jag inväntar en hygglig träningsvärk men det är det värt. Back on track. Fast idag är det Annas träningsdag så jag får vila. Kanske tar mig ner till inomhusbassängen och simmar några rundor. Det vore vettigt.

Om en stund är det dags för Creative Time. Ska snickra ihop ännu ett armband. Jag kan starta butik när jag kommer hem. Eller är det någon som fyller år kanske? (förutom jag då, pik pik ;)

Vi ses om 8 dagar! Fast egentligen kan vi säga en vecka, den här dagen har ju redan börjat så den räknas inte. En vecka!

Puss, S

Kommentarer
Postat av: mami

Jag vill gärna ha ett lite kärleksarmband o fingra på när längtet kommer...

2009-10-27 @ 14:40:11
Postat av: 50%avblablaåklåmpis

Håller med föregående talare:-)

2009-10-27 @ 17:21:19
Postat av: Majsan

Jag anmäler mig som som bärare också ;)

2009-10-29 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0