november

What a day. AIK plockade hem guldet till Solna medan jag satt på nålar i Mini Land och fick sms-uppdateringar av pappa. Jag har nog inte haft så mycket hemlängt som idag. Bara två dagar kvar, sen take off. Bye Turkey.

För er som förväntar er att få hem en superfitta med solbränd hud får tänka om. Känner mig brutalt ofit och snarare mörkbeige än brun. Var ledig igår och regnet öste ner. Idag fick jag en timme i solen men det blir man inte svart av. Nu är det kallt, jag bor i min kofta. Antar att det blir värre på onsdag. Värre fast bättre. Underbara hemma.

Nu vill Alfred leka mjölka kossan eller vattenleken men jag är skeptisk. Bäst jag går å lägger mig.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0