Ljuvliga lördag

Igår var det äntligen ledig dag och vi packade bilarna och drog till Aqualand i Antalya. Vi förvandlades till femåringar och sprang ivrigt mellan vattenrushbanorna. Det var galet. Galet skoj. Dessvärre är jag kass på att dokumentera men några bilder har jag att bjuda på. Dessvärre inte dom maffigaste kanorna. Som den när man först åkte i ett rör, gled ut i en enorm skål som man snurrade runt i innan man flög ner i vattnet (med huvudet före i mitt fall). Eller den som man satt i en ring och gled ner för ett half pipe-liknande stup. Fruktansvärt läskigt men väldigt, väldigt kul. Skrattmusklerna har jobbat.

Efteråt åkte vi till Deepot och käkade middag. Jag gick på en nit när jag beställde smoked salmon sallad och suktade efter dom andras pizzor, men men. Tröstade mig med ett par nya skor, ett par tokfina gladiator-sandaler. Yes. Sen blev det en coffee-frappuccino på Starbucks, life is good.

Väl hemma kröp Alfred och jag upp i soffan med den största popcornskålen någonsin och myste framför Bolt. Underbar film och jag fick längt efter min lilla Qosmos.

Nu är det ny vecka. Igår kom 400 gäster och vi går på högsäsongs-schema. På onsdag kommer mamma. Det är fullt ös!

Love, S


Alfred är pepp


Camilla är pepp


Men jag är peppigast


Framme, men var är dom andra?


Vi väntade..


och längtade in


Äntligen


Skoj!


Lunch


<3 Starbucks

Kommentarer
Postat av: Malin

så jävla snygg kära syster!!!



Kommer ju må psykiskt dålig när jag kommer och hälsar på dig, som den blekfis jag är!!



LÄNGTAR!

2009-05-25 @ 10:20:42
URL: http://knaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååh najs! haha vi har 23 rum för tillfället. dvs ca 80 pers. man kan nästan höra en uggla hooa. så vi spalde badminton och tog en rast idag...men hade ändå nästan 10 pers på vattengympan. hejja hejja. kraam

2009-05-31 @ 10:55:12
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: malin

uppdatera mera :(

2009-06-06 @ 18:38:29
URL: http://knaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0