pepp

Det går så fort. Helt plötsligt är det tisdag och jag har inte bloggat sen i fredags. Jag skyller på att jag inte har internet hemma, jag håller på att vänja mig av med blogg, msn och facebook. Tro't eller ej.

Helgen blev toklugn. Jag missade Lindis födelsedagsfir för jag somnade. Lördagen spenderades i poolen på Adora, grannhotellet. Sen blev det grill på balkongen och schlager. Ljuvligt.

Efter söndagens Lollo-promenad började fröken kräkas och fick åka hem. Inte jättekul. Jättetvärtom. Länge sedan jag kände mig så ynklig och ensam. Var inte helt återställd igår så fina Anna tog mina klasser så nu är jag utvilad på gränsen till slö. Men om ett par timmar är det ett minne blott, kids dance, dans aerobic och core väntar.

I morgon är det onsdag och jag är för en gång skull inte ledig. Skit. Jag har transfer. Men på lördag, då smäller det. Då drar vi iväg till vattenland och leker. Det blir pepp!

S

Kommentarer
Postat av: Malin

ååååååååh jag vill leka i vattenland!!!! vi MÅSTE åka dit när ja kommer hahaha låter ju helt underbart :)



vill du höra något chokerande?tra på trissor för detta: Jag körde aerobics igår! Helt ensam med massa främlingar! intstruktören körde Fronda "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" Då tänkte jag på dig :) Trodde jag skulle dö när vi körde armhävningar, klarade säkert 20 st iaf, progress!



SAKNAR ! <3

2009-05-20 @ 08:23:09
URL: http://knaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gråter fortfarande av att jag är i asien och missade mello totalt!!!lyllos dig

2009-05-21 @ 05:29:33
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilket liv du lever! =O) Låter sjyst iaf! =O) Minus kräkningen såklart!!



Puss på dig min sköna böna

2009-05-21 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0