längt!

Härligt att ni saknar mig. Har inte blivit så mycket internet-tid på sistonde. Jag har ju besök och inget internet hemma så det är inte så mycket att göra åt. Ni får hålla er till tåls ett tag till, sen ska jag bli en hejare på att uppdatera, lovar. Tills dess får ni kolla på bilderna på facebook för jag hinner inte lägga upp några nu. (Vattenjumpa om tjugo minuter!)

Allt är bra. Mycket bra. Det börjar bli riktigt varmt. Eftersom jag har besök har bästa Anna fixat att jag är ledig på eftermiddagarna. Hurra. Det är lyx.

Nu måste jag springa!

Ciao, S

Kommentarer
Postat av: mami

Heja Anna,

När jag kommer vill jag osså ha minFiatid, se till och bjuda tebax tills dess ;)

2009-05-10 @ 11:23:58
Postat av: vickan

evadetur/" rel="nofollow">http://www.wired.com/threatlevel/2007/03/howtoevadetur/ hur svårt kan det va att googla youtube turkey :D

2009-05-11 @ 18:49:50
Postat av: S

Error 404 - Not Found

2009-05-12 @ 10:52:30
URL: http://turren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0