fullt ös

Det var fullt, överfullt, på min core-klass idag. Lyckan var total. I min lilla aerobicsal knökade 15 svettiga semesterfirare in sig för att få fila på absen. Mer än fantastiskt. Nu är vi igång och det kan bli en hej dundrande säsong.

Sen var det bara att svida om och kila ner i Mini Land för att kolla på Highschool Musical och äta chips. Ja, det är ett hårt jobb, men någon måste göra det.

Ikväll har jag dessutom lekt ljustekniker. Ärtan sa upp sig häromdagen och utan ljustekniker ingen show så Anna och jag får vara räddarna i nöden tills den nya kommer. Svårt ja, omöjligt nej. Det blev lite discoljus på fel ställen men inga större missöden. Show teamet var nöjda och det är det viktigaste. På måndag och tisdag ska jag sköta spakarna solo, vi får se hur det går.

I morgon flyttar vi. Jag ska bo med Alfred, tror det blir jättebra. Flytta, sola och sen se Sunes Sommar. Det är morgondagens planer. I like!

S

Kommentarer
Postat av: Erik

Ljustekniker minsann? Det ska du få visa sen ;)



Jag fick din mammas påse till slut (kan du hälsa henne). Jag hade ingen mottagning när hon ringde så vi hörde inte varandra.



Vi ses om ett par dar hörrö. kram kram.

2009-05-01 @ 23:16:41
URL: http://www.orrbo.nu
Postat av: Milla

Låter som du har det bra =O)



Jag ær i Oslo och har det rætt bra jag med =O)



Nær får jag komma och hælsa på dig? =o)

2009-05-03 @ 01:27:26
Postat av: Anonym

hehe 2 pers på coren, 10-15 på vattengympan och noll på styrkan. även jag såg på higschool idag=) 2 an faktist!kram

2009-05-03 @ 14:15:05
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0