friday im in love

Jag vill inte banka huvudet i betong längre. Det är det bästa med mitt jobb. Jag måste le hela tiden, även om jag håller på att explodera inombords och tillslut så är leendet äkta och jag är glad igen.

Promenerade till jobbet i dag. En timmes strandpromenad i solen. Man kan ha det värre. Dagen har flutit på bra med bland annat vattenlek och afropass. Skulle haft movie night nu men ingen kom. Yes.
Linda, min chef på huvudkontoret i Sthlm, är här. Hon var med på mitt corepass idag och jag blev mycket väl godkänd. Lättad. Berättade även att jag vill jobba vintersäsong också. Thailand here I come. Ja, om ett halvår alltså.

Nu ska jag åka hem och siesta lite. Ikväll blir det födelsedagsparty, Lindis fyller år. I morgon blir det pool-läge och eventuell oljemassage. Ja, livet är hårt på Sunwing.

;) S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis på namnsdagen Sofía!! :-)

2009-05-15 @ 22:16:07
Postat av: mami

oooooooooh, jag vill ha en oljemassage, och Hammam, vad nu det är, o vattenjympa och yoga, utan att behöva jobba själv... Nu spelar hello safeAnnikasäkert för mej på radion..kommer snart

2009-05-16 @ 17:43:49
Postat av: Anonym

meh så du ska hit när jag drar! kamala eller bangtao är då frågan?=)

2009-05-18 @ 13:49:37
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0