Hoşgeldin - Välkommen

Here we are. Ny resa, ny blogg. Nya äventyr. Fröken ska om lite mindre än tre veckor ta sitt pick och pack och parkera i Turkiet. Så en turreblogg är vad det är och förblir.
I skrivande stund befinner jag mig på Mallorca och Fitness School. Åkte i fredags och tiden har snabbt försvunnit. Har träffat fantastiska människor och pysslat med personlig utveckling på många plan, framförallt i instruktörsrollen. För det är vad jag mestadels kommer att pyssla med i Turkiet. Kommer att jobba som fitnessinstruktör och aktivitetsguide. Har snappat upp en del av vad jag kan förvänta mig under kommande säsong men just nu kan/vågar/orkar jag inte ens tänka mig hur livet kommer se ut i sommar. Jag kan ärligt säga att jag har en del fördomar att tampas med, en hysterisk rädsla för kackerlackor och jag är en riktig mammagris. Så ja, det blir en utmaning men jag är taggad.

Första inlägget är på plats. Allt eftersom ska väl bloggen piffas. Kanske bjuder jag på en och annan bild. Hur som helst, häng med till Turkiet, Side Beach 11/4-4/11-2009.

S

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hänger med :)

2009-03-26 @ 16:47:29
URL: http://knaas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det kommer gå alldeles utmärkt! :)

2009-03-26 @ 21:01:08
URL: http://swaye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Great! Jag kommer följa! Du!? Du har inte lust att skapa en ruta på din blogg så att man kan bli följare? Det skulle underlätta :)

2009-03-27 @ 22:11:57
URL: http://thedividedsoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0