TGIF

Jag borde verkligen sova. Men det är svårt att komma i säng. Har upptäckt att om jag kryper upp i fönstret som vätter ut mot sjukhuset kan jag snylta internet. Har inte haft internet hemma på tre månader så det är lite av nyhetens behag. It's all coming back to me now, msn, facebook, bloggar och spotify. Musik musik. Lyssnar på systers härliga playlists och njuter av att vara online och tillgänglig.

Hade en bra jobbdag. Min dansklass gick skitbra. Jag älskar när det går skitbra. Åkte till Migros och handlade mat och trodde jag sumpade mobilen där. Gissa hur glad jag blev när jag hittade den under sätet när Alfred kom hem. Jag har indirekt sparat en femhundring vilket alltid känns bra så här veckan innan lön.

I morgon är det fredag och även i turkiet följs fredagar av lördagar och på lördag är jag äntligen ledig. Tror det blir häng på ballen och kanske en liten utgång i morgon. På lördag ligger vi på östra stranden och njuter av livet och värmen.
Har jag skrivit att det är galet varmt? Det ska närma sig 50 grader nästa vecka. Hua!

Nu är det natti. Klockan är faktiskt snart halv två. (Det är alltså redan fredag!)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Kul att du läser min blogg! Har inte vetat att du har haft en men nu ska man ju självklart börja läsa! Alltid kul att se hur alla andra har det på sina destinationer.



Kul att du också ska söka Thailand! Ska du söka nya eller gamla i första hand? Vad blir det i tredje? Jag hoppas verkligen, verkligen att jag får något till vintern, och helst Thailand då såklart. Skulle vara askul om jag fick vara med dig också!



Kram kram

(Även till Anna)

2009-07-26 @ 23:11:11
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0