längt

Äntligen fick jag upp lite bilder. Vissa känns gamla som gatan men det får gå ändå, det vet ju inte ni liksom. Hade jag varit lite mer kunnig och uppkopplingen lite mer pålitlig hade det kunnat bli fint men nu blev det som det blev. Vi är ju snygga på bilderna i alla fall. Hah.

Kom hem för en stund sen. Jag är den enda som inte jobbar i kväll, hurra. Skönt att få vara solo ibland. Har dessutom sovmorgon i morn, härliga tider. Ska dock köra fyra klasser i rad, kids play, youth dance, dance aerobic och core. På det blir det movie night, så morgondagen blir rätt tung ändå. Anna har evalueringsamtal så jag får hoppa in. Hade mitt evalueringsamtal, utvärdering, idag. Det gick bra. Är väldigt nöjd med mina siffror och har fått bra med beröm så jag klarar mig ett tag.

Det känns konstigt att halva tiden redan har gått. Jag har haft lite hemlängt idag. Efter Buffen, syster, mamma, soffan, TV, dans, godis, mat, Becs och Carro, pappas grill, JP och Sprite Zero, Trädgården, landet, skärgården, kajaken, radio, långa ljusa nätter och så vidare och så vidare. Trodde aldrig någonsin att jag skulle bli mätt på solen men visst saknar jag svalkande vindar och att få krypa ner under ett varmt täcke. Aldrig nöjd va. Typiskt svensk.

Snart har jag fått ner dagens sommarprat. Ska slänga in alla äckliga träningskläder i tvättmaskinen och njuta lite av svensk radio.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Beckis

ÅÅÅ Min underbara Fia! Jag saknar dig något oerhört, och längtar sååå tills vi ses igen! Du är världens bästa glöm aldrig det!!!



Massor av kärlek till dig från MR Bean ;) <3 <3 <3

2009-07-27 @ 22:33:24
Postat av: mams

Prinsessan av november....<3

2009-07-28 @ 09:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0