tisdag

Jag tänkte faktiskt anstränga mig och slänga upp lite bilder på bloggen men blogg.se vill sig inte riktigt. Det får bli en annan gång.

Sitter nere på kontoret och väntar på klockan. Hade sovmorgon men orkade inte åka dolmus så jag åkte tidigt med dom andra i bilen. Har en ganska lugn dag framför mig. Fotboll och kids dance innan dansaerobic och core. Har i och för sig Movie Night också så jag blir kvar sent. Orkar jag ska jag se showen, Radio Mega Hits. Alltid lika kul att se finaste show teamet på scen.

Systeryster kommer om en månad. Ska bli helt underbart!

På tal om underbart så är jag ledig i morgon. Härliga tider.

Ciao, S

Kommentarer
Postat av: Milla

Om man ska flyga till dig? Vilken ort ska man leta flyg till då? =O)

2009-07-15 @ 07:53:14
URL: http://luftslottochguldmoln.blogspot.com
Postat av: S

Milla du ska flyga till Antalya :)

2009-07-16 @ 08:28:07
URL: http://turren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0