feeling hot hot hot

Det är hysteriskt fruktansvärt jävla varmt. Om man nu får klaga. Jag försov mig dessutom i morse, så ja, gnällfia is out. Men det kanske glädjer någon, att jag inte har det så jävla bra hela tiden. Haha.

Igår var det dock bra och bäst. Tisdagkvällen spenderades i goda vänners lag. Jag, Alfred, Daniel och Erik satt hos oss och spelade kort långt in på småtimmarna. Daniel vann, skit!
Några få sovtimmar senare åkte jag och Alfred ner till östra stranden. Där var det hett men skönt blåsigt, kalla strömmar svalkade gott i vattnet. Rätt som det var blåste det upp till en stor tromb på stranden. Den var minst hundra meter hög och drog upp parasoll som flög som små servetter långt upp i luften. Det var mäktigt men lite obehagligt. Jag var glad att jag var en bit bort. Jag hade ingen som helst lust att få sand i ögonen och ett parasoll i huvudet.
Dagen avslutades med en alldeles fantastisk grillkväll på ballen. Vi åt och drack gott, plinkade på gitarren och tyckte livet var härligt.

Nu är det två dagars slit innan det är dags för ledig dag igen. Anna kanske har öroninflammation och då ligger jag pyrt till. Extra mycket jobb i hettan är inget jag längtar efter. Men det fixar sig alltid.

Nu är det dags för lunch. Bönor och ris.

Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0