energi!

Söndag, ny vecka, nya gäster men framförallt ny energi. Tog det jättelugnt i fredags. Bangade både på middag och balkonghäng. Hängde med näsan i boken och njöt över att vara asocial och helt solo. Vaknade utvilad av mig själv i lördags och kom iväg i tid till stranden.
Igår kväll hade vi nostalgikväll med Bodyguard. Förutom Lindis, hon hade aldrig sett den. Galet.

Idag har jag i vilket fall varit pigg hela dagen. Underbart.

Lyckades dock med bedriften att slå två barn på mindre än en halvtimme. Inte med flit såklart. Det går helt enkelt vilt till på Kids Water Aerobic när jag slänger mig i poolen och vi ska springa och twista till A-Amandaaaa. What can I do. Ingen grät i alla fall. Tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0