allt som är rött blir brunt

Ännu en ledig dag närmar sig sitt slut. Var helt slut igår, efter ett riktigt monsterpass på jobbet. Eller ja, snarare ett par monsterpass. Somnade i soffan när jag och Alfred kollade på film men kröp tillslut ner i sängen och attacksov hela natten. Strax innan 12 åkte vi, som vanligt, till östra stranden. Jag fick igång min ipod som har strejkat i flera veckor och låg på rygg och bara lyssnade på sjukt bra musik.
Någon gång efter andra badpausen kände jag att det började pirra lite väl i fejan. Inte så konstigt kanske, tre timmar på rygg, i solen och ingen solskyddsfaktor. Solbränd ja!

Fick nya siffror igår. Q-tal, quality numbers, är en sammanställning av den utvärdering som skickas hem till alla gäster som varit på hotellet. På frågan "What do you think about the fitness instructors?" ligger vi tvåa av nio möjliga. Hurra! Så himla kul och motiverande. Nu är det bara att kämpa vidare, keep up the good work och njuta av bekräftelsen att vi faktiskt är väldigt bra. (Jag har ju varit på utbildning och träffat dom andra fitnetssinstruktörerna och vet att dom är grymma!!!)

Nu ska jag preppa för sängen. Natti natt, Rödskinn!

 

Kommentarer
Postat av: Gino

jeeeeezuz vad du är röd!!!

2009-07-30 @ 19:39:23
URL: http://dongino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0