mamma mia!

Nu ar det fullt upp. Show-Cattis aker pa visumresa till Malaysia pa onsdag och vem tror ni erbjuder sina tjanster som stand in till torsdagens show. Saklart. Teaterapan is back och denna gang i glitteroutfit till Abba-melodier. Sa nu jobbar jag hela dagarna och repar pa kvallarna. Skitkul! Pa torsdag smaller det, hall tummarna!

Familjen kommer pa onsdag dessutom. Dubbelt kul att ha dom i publiken.

Annars vankas det kick off pa onsdag. Ska bli kul att spendera lite tid med Bang Tao-ganget. Tror det blir battur, snorkling och sant. Sola sola sola for mig alltsa. (och ova stammor, hua)

I morgon lamnas sommar-ansokningarna in. Jag ska soka. Var det blir vet jag inte riktigt, bestammer mig innan jag gar och lagger mig.

Nu ar det dags for show!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0