årets sista inlägg

Familjen har åkt hem. Jimmy och Robin som kom förbi har åkt vidare. Jag kan återgå till vardagen. Fast på söndag kommer ett exkex till ön så då kanske man ska vara lite social igen. Det är kul att så många har vägarna förbi.

Vi har flyttat till stafflägenheterna nu och idag stod shopping på schemat. Köpte lite piff. Kuddar och korgar och sånt. Mysan och jag slog till på varsin skrikrosa stol som vi parkerat utanför våra dörrar, ljugarbänken. Köpte en finfin kamera också. Så enjoy. Proppfull shoppingvagn, vrålåktaxi och ljugarbänk.

     


I morgon är det nyårsafton och vi har lite spex på hotellet. Sen åker jag förmodligen in till Patong och kollar på pangpang och rislampor. Men det blir en tidig kväll. Det nya året börjar tidigt med gymintro klockan nio.

Gott nytt år vänner. Lev och njut. Have fun. Och glöm inte. Jag älskar er.

S

Kommentarer
Postat av: 50%avblablaåklåmpis

Älskar och saknar dig!!!

2009-12-31 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0