friday i'm in love

Så var det fredag igen. Tiden bara flyger förbi, ja det börjar bli lite tjatigt, men gång på gång slår detta faktum mig. Helt plötsligt är det augusti och hemma suger ni er det sista av sommaren innan skolstart och höstrusk.
Här rullar det på som vanligt. Hotellet är fullbokat i någon vecka till, men snart går vi ner på halvfart och lågsäsong igen. Det ska bli skönt. Oskönt att Daniel ska åka hem, men vi ses säkert igen.

Jag sitter i Internetfotöljen hemma, eller biktbåset som Alfred kallar den. Funderar på om jag ska orka hålla mig vaken till han kommer hem. Ska börja med en dusch och kanske dra av ett par avsnitt Desperate Housewifes så får vi se hur statusen ser ut sen.
Han har förresten blivit med blogg, min fina Alfred. http://alfredolsson.blogg.se Enjoy!
(men dom där mongobilderna på mig, ignorera dom!)


Trevlig helg!


Alfred bjuder på en mong...eh.. partybild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0