dilemma

Min kropp är inte på topp. Låg däckad med migrän i tisdags, jag odlar en gigantisk aknekoloni på axlarna och jag är konstant trött och arg. Jag går på minus helt enkelt. Försöker peppa och vara positiv men just nu känns det som jag har världens jävla berg att bestiga (och ni som var med mig vid Kebnekaise vet att det inte är min grej.. haha..)

Thailandstjänsten är såklart en glad nyhet men självklart tvekar jag och vinterhetsen gör mig stressad. Vem ska var och när och hur? Jag känner mig trygg här och vill inte alls bryta upp. Samtidigt som jag inte vill göra någonting annat. Det är mitt vanliga dilemma, vardagstristess vs. förändringsångest. Men ingenting är konstant, det är bara att rulla med och försöka njuta av åkturen. Om två månader är jag hemma igen, hemma och vänder. Låt tiden gå fort. Och långsamt.



På lördag åker Daniel hem. Jag gillar det inte!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer nog få det toppen på Kamala. :) Själv fick jag besked idag att jag ska åka till Gran Canaria. Det känns bra ändå.. Även om Thai var mitt förstaval :)



Kram på dig! /Sofia

2009-08-27 @ 20:23:54
URL: http://helloskipper.blogg.se/
Postat av: mami

Åh mitt skrutt!

Du är så himla du....

Önskar att jag kunde komma ner o pyssla om lite, men jag sparar på slantarna till Thaiet.

Rulla på och försök att hitta goda tankar att tänka...

Älskar dig så <3

2009-08-28 @ 10:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0