onsdag, bloody onsdag

Idag har jag gjort bloody nothing. Första gången på år och dar. Jag har sovit bort en ledig dag, på soffan alltså, jag har inte solat. Det var bra länge sedan jag körde strutsen men det var både välbehövligt och skönt.

Åkte till Charlotte, som ligger kvar på sjukhuset, med lite grejer. Hon har btw inte svininfluensan utan parasiter i magen. Eller "a big snake" som dom säger på sjukhuset. Stackars. Hoppas hon får komma hem i morgon (och att ingen annan, läs jag, är drabbad).

Tänkte att jag ska försöka leva lite primitivt utan mobiltelefon nu fram till lön, drygt 20 dagar alltså. Det är säkert nyttigt.

Bara två dagar kvar!

S


Bästa Carro, jag och finaste Sandra på togaparty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0