dagen före..

Helt plötsligt var det fredag igen. En av veckans absoluta bästa dagar. Det är härligt att ha två fredagar i veckan och i dag är den extra härlig. Jag är ledig i morgon. Och. Världens. Bästa. Malin. Kommer. Äntligen!
Jag ska köra till Havalimani, flygplatsen i Antalya och om allt går som planerat så landar hon 12:45. Hurra. Vet dock inte riktigt vilken terminal hon kommer till. Jag har ingen telefon så hon kan inte ringa och berätta det när hon landar heller. Kan bli spännande. Väldigt old school och primitivt. I värsta fall möts vi vid Burger King utanför terminal 1. Håll tummarna att vi hittar varandra. Och förhoppningsvis är hon pepp på att rejsa direkt till stranden. (Jag låg ju som sagt inne i onsdags och känner mig redan blek...) Jag vill sola. Och äta godis. Plockis. Pingvinstång. Godisråtta.

Veckan kommer utan tvekan bli kanon. Bitter-F-perioden är punkt slut och nu ska jag va glad igen. Sådeså. Nu ska jag gå och lägga mig. Alfred är i Alanya så jag har ingen väckarklocka. I morgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Lyx. (Om jag icke mot all förmodan skulle försova mig.. olyx!... men nej, det kommer inte hända)

Trevlig helg.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0