kändis-spotting

Det gick inte så jättebra med piggpeppandet. Har legat hemma i två dagar med feber och illamående. Kroppen sa tvärstopp och då är det bara att lyda. Nu mår jag bättre. Sömn och paracetamol var det som behövdes.
 
I morgon är det transfer men jag och Anne delar på det så jag behöver bara vara på hotellet på morgonen och skicka i väg ett par bussar.
Veckans happening är väl att Magdalena Graaf och hennes grabbar kommer till hotellet. Och någon som kallar sig för Miss Inga (?)  Dom får tack vare någon bloggförmån bo gratis på SunW bara dom bloggar om oss (på hanky.se om jag greppat saker och ting rätt).
Lite nervigt är det att dom ska blogg om oss. Ser framför mig hur dom sliter sitt hår och klagar på "den hysteriska vattenjumpainstruktören som varenda dag ska hoppa och skutta vid poolkanten och ge alla oskyldiga semesterfirare dåligt samvete"

Jaja, vi får se. Jag ska hålla er uppdaterade.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0