Farbror Melker, varför badar du alltid med kläderna på? V.2

På inköpslistan :
- Ny mobiltelefon
- Vattentät klocka

Strax efter att dagens vattenpolomatch blåstes av blev jag slängd i poolen. Jag borde sett det komma, då båda Sandra och Daniel har blivit iknuffade den senaste veckan, men jag trodde på något sätt att jag skulle komma undan. Icke. I for jag och min lilla turretelefon. Nu sitter vi här, nere i office-room, blöta och sura. Dom stackars tjejerna som putta i mig bad tusen gånger om ursäkt och jag sa att det inte var någon fara, jag skulle inte haft telefonen i fickan. Klant. Men jag har ingen klocka. Så nu måste jag införskaffa en ny telefon. Och en vattentät klocka. Suck. Det är inte vad min budget hade räknat med, men men. Shit happens, ring inte =)

Här hade det varit passande med ett SIM-kortskämt men.. äh..

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0