Farbror Melker, varför badar du alltid med kläderna på?



Bland det bästa jag vet är att hoppa i poolen när det är gräsligt varmt. Och det är det ofta. Få saker är så befriande som att kasta sig i svalkande vatten när man känner att kroppen närmar sig kokpunkten. Den här bilden är från midsommar och mitt lag förlorade dragkampen. En av de bättre förlusterna helt klart.

Jag börjar bli trött och sliten på allvar. Kroppen är matt och energinivån är lägre än på länge. Vet inte hur jag ska rycka upp mig. Lite klassisk tankearbete och jävlar annamma är väl vad som behövs men jag vet inte var jag ska orka börja. Om två veckor kommer syster, det ska bli fint. Jag hoppas jag är pigg då. Eller att jag åtminstonde blir pigg när hon kommer.

Nu ska jag sova. I morgon kommer en ny skitbra dag. Pigg pigg pigg!

,S

Kommentarer
Postat av: Elin

Tillåt dig själv att ha en energidipp för det får vi alla nångång. Och framförallt vi som har det så himla intensivt och gör mycket som sliter på kroppen. Jag hade en period på ca en vecka där verkligen ingenting kändes kul men det var bara att köra på ändå och tillåta sig själv att känna så. Jag tror nog du kommer få en massa energi när din syster kommer, det fick nämligen jag av mitt besök av pappa och hans sambo. Inte så mycket under tiden de var här eftersom det var ganska fullt upp, men de gav mig nog den energikick jag behövde för att komma igång igen!

Lycka till me allt!

Kram

2009-08-03 @ 13:07:28
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/
Postat av: mami

Härligt peppat Elin,

Så skönt med någon som förstår och inte bara kommer med floskler, typ sånt som mamsingar brukar klämma ur sig.



Mamsen längtar.

Jag sitter med fläkten på högsta varv på kontoret och försöker strukturera F&S och mitt eget arbetsliv....

Tur att privatlivet funkar bättre:)

Fia vi är världens bästa familj och jag är så stolt över vad du gör och att du är just den du är.

pussen!

Mams

2009-08-04 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0