everybody dance now



Hon är här nu. Och så här glada är vi för det.

Har ett glassigt schema den här veckan (tack tack tack Anna!) så vi började dagen på stranden. Malin hängde med på vattenjumpan och hade det gott vid poolen medan jag jobbade och slet. Hon är typ lika brun som jag nu. Crap. På onsdag kommer jag ikapp och går om.

Ikväll var vi, Sandra, Charlotte och Daniel och käkade middag på ett nyhittat ställe med schysst discount. Sen åkte vi till SunW och såg kvällens show, 90´s. Fantastiskt som vanligt. Jag är stolt.

Nu är det bedtime. Allt är bra, ta det lugnt mamma, vi har inte slagit ihjäl varandra... än. ;)

Puss, S

Kommentarer
Postat av: mami

Jag är lugn, och så nöjd och stolt över att få vara mams till världens bästa systrar. Guud vad jag älskar er!

Iiiiiiaaai will always love youuuuoooouuuuu!

2009-08-16 @ 22:26:14
Postat av: katrina

Även om solen även skiner här så känns det som höst...kan inte bli annat än glad att se ER! värmer mosterhjärtat...håller tummarna för dig Fia...att det blir som du vill framöver...KRAM moster K

2009-08-23 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0