end of shitday

Det bästa med skitdagar är när dom tar slut. Och att det bara kan bli bättre. Jag började dagen med att borsta tänderna med min ansiktskräm. Där la jag ribban. Grymt äckligt. Det var småtjafsigt under en aktivitet och sen blev jag som sagt kastad i poolen. Mobiltelefon kaputt. Tant Rosa kom på besök, vilket iofs var rätt bra för hon har hållit sig borta ett tag så jag har undrat, men.. det är ju aldrig jättekul!
Fick köra stackars Charlotte till sjukhuset för hon är jättesjuk. (Käre käre Gud, säg att det inte inte inte är svininfluensan, jag orkar liksom inte) Missade lunchen och fick köpa en svindyr och torr macka istället. När jag äntligen fick åka hem var vi så gott som dubbelparkerade och hur jag än vände och vred på bilhelvetet så kom vi inte ut. Tjugo minuter senare fick vi tag på mersaägaren som vinkade glatt och flyttade på sig. Jag vinkade inte tillbaka. End of shitday.

Nu har jag duschat och ska snart glömma dagen som varit. Krypa upp i soffan med en nektarin och se nånting peppigt. Kanske lite Playa del Sol muntrar upp mig. I morgon är det ledig dag, bara det är ju pepp. Och skitsnart kommer Malin, underbara syster. Jag är typ munter redan nu. Hurra!

Förresten. Minns ni vad jag skrev om vad våra bloggande gäster skulle skriva? Precis. Läs! Kan inte låta bli att skratta.

S



syrran och jag, tokpepp förra sommaren

Kommentarer
Postat av: mams

jälv har jag besökt hälsokosten och rådfrågat en trevlig person om diverse produkter. Vilket resulterade i ett gäng burkar men diverse vitaminer, omega3 och så lite för magen ;)

Leverens om lördag, jag vill också följa med :(

Hälsa Anna att det var en fin bild....

Pussen och all min kärlek!

2009-08-11 @ 20:33:20
Postat av: Malin

Snart kommer jag kära syster, och då bilr det inga dåliga dagar på minst en vecka <3

2009-08-12 @ 08:11:10
URL: http://knaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0