en bild och tusen ord

Som tur är finns det andra med kamera. Här kommer lite pics som jag lånat av Camilla.



hotellområdet är fint


anna styr ett möte by the pool


men det är här nere, i fitness-salen, det händer


camilla och jag övar facepainting, det är jättesvårt!


ja, spiderman och ett akvarium.. eller nåt


jag å ägaren till sunset, han kallar mig älskling och bjuder på apelsinjuice, så är dom, turkarna

 
jag och sandra i manavgat


show teamet gör det dom gör bäst


jag fick litte puppy love och eventuell rabies


Så där ja, håll till godo. Min kameraleverens landar på lördag, sen blir det mer fart på bilder och sånt. Sen kommer nästa besök på onsdag. Jag längtar. Se så, boka flyg och kom nu. Chop chop!

Love S

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovley att du nu bloggar aktivt! nu ska jag följa!!=)

2009-04-28 @ 04:52:17
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: mami

Men åååååh, min Smurf, va fint du har det, jag kommmer så fort jag kan!!!!!



2009-04-28 @ 11:08:38
Postat av: mami

Å nu är det bokat ;)

2009-04-28 @ 14:05:49
Postat av: Anonym

åååååååååååååh me like!

2009-04-28 @ 17:05:51
Postat av: Ems

SCHYSST!



"Fick little puppy love"?! Tell me more.

2009-04-28 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0