Blanda inte in mig i vårt förhållande!

Nu har jag haft det sådär lite överdrivet bra igen. Igår var vi ute med show teamet. Det blev flertalet drinkar och den sista blandade undertecknad själv i baren. Världens godaste mojitos. Kom hem sent, somnade till första morgonutropet, nån gång efter fem.

Idag har vi varit lediga och legat på stranden. Jag har badat! Det var kallt och inte alls skönt. Det tog lång tid innan jag kom i, men i var jag och ganska länge till och med. Nöjd.
Så här på kvällskvisten beställde vi pizza och kollade på Yrrol. Kvalitetstid minsann.

Nu har jag varit här i två veckor, tiden har verkligen flugit förbi. Nästa helg flyttar vi till lägenheterna. Det ska bli både skönt och jobbigt. Det är ett plus att kunna smita in på rummet när det blivit en håltimme eller två, så blir det inte sen. Får se vem jag ska bo med också. Jag tror jag har ett önskemål, men jag låter nog någon annan ta det slutgiltiga beslutet ändå.

I morgon är det söndag. Ny vecka, nya gäster.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0