första dagen av många

Det gick som på räls, såklart. Inga större missöden. Lite batteristrul och hetsiga volleyball-tyskar men inget ohanterbart. Skönt att vara igång, även om det är väldigt väldigt lugnt. Totalt har vi 50 gäster fram till onsdag så det är en riktig mjukstart.

Tjejen som jobbar i spa-receptionen sa att jag ska njuta av att få ha vattenjumpan inomhus ett tag. Förra året hade dom haft 58 grader vid poolen under högsäsong. 58 grader! Det är för mig ofattbart. Tur att värmen kommer smygande i alla fall, annars hade det nog varit en käftsmäll jag inte stått pall. Nu blir det en dag i taget.

I morgon har jag beach walk early bird. Sen blir det Kids Dance (om nån kommer.. av 50 gäster är bara 9 barn och typ 5 mellan 8 och 12 år så.. ja vi får se.) Slutar tre så jag kanske pressar nån timme innan middag. Har jag sagt att målet med min resa är att bli så brun som möjligt? Hah.

Nu är det dags för premiär, 90tals-show!

Som sagt, bilder kommer så fort jag köpt en kamera. Troligen onsdag kväll.

Göle göle, S

Kommentarer
Postat av: mami

Vad härligt det låter, kanske inte 58 grader.



Att ta en early bird walk går onekligen lättare när det är på arbetstid. Kom ihåg att lagra i hårddisken. Love u very mucho!

Mor



2009-04-19 @ 19:57:52
Postat av: Majsan

Härligt Fia.

Njut för här hemma har vi bara 4-5 grader varmt.

Majsan

2009-04-19 @ 21:13:51
Postat av: Majsan

Härligt Fia.

Njut för här hemma har vi bara 4-5 grader varmt.

Majsan

2009-04-19 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0