Meraba

Ja, så var jag på plats i Turkiet äntligen. Resan gick bra, trots att det blev ett gråtigt hej då på Arlanda. Tiden gick fort, jag sträckläste min bok och försökte tänka på ingenting.
Hittade efter lite förvirring min chaufför som körde mig och min danska kollega Sandra till hotellet. Jag och Sandra delar rum och jag försöker så gott det går att förstå vad hon säger. Som tur är förstår hon mig lika lite så det går jämt upp. Många skratt blir det i alla fall.

Idag har vi tillsammans med svenska Anna, som ska jobba med fitness med mig, och norska Camilla inventerat i Mini Land och gått igenom lite viktiga saker. Vi har spanat in hotellet, hittat personalmatsalen och gjort upp en plan för kommande vecka. Dom första gästerna kommer inte förrän på lördag så vi har god tid på oss att komma i ordning. Det känns skönt.

Ikväll var vi och kollade in show teamet som repade på scen. Det var jättekul att se. Kommer säkert bli tokbra drag när det är dags för premiär.

Tyvärr har jag inte sladden till kameran (mobilen) med mig så det blir inga bilder än på ett tag. Trist va. Men shit happens. Jag är här i alla fall och jag ska försöka skriva så mycket som möjligt.

S


Kommentarer
Postat av: mami

ska försöka hitta sladden, skickar den med erik lr posten....pussen

2009-04-13 @ 18:58:10
Postat av: Ems

Hej fina!! Härligt att det gått bra! Jag vet, skånska, danska. same shit fattar noll. =)

2009-04-13 @ 20:37:01
Postat av: S

mami: ja tack :)



ems: jag lär mig nya saker varje dag haha. task = handväska, pung = plånbok, knäppa = knulla. mycket kul!

2009-04-13 @ 22:47:24
URL: http://turren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0