måndag

Ännu en dag har passerat. Vaknade inte alls på rätt sida och när frukosten i matsalen var katastrof så ville jag bara ta första planet hem. Vitt bröd, fetaost och vatten, inte mycket att hänga i julgranen så vi begav oss ut på byn och käkade frukost på restaurang. Efter ett glas apelsinjuice och en stund i solen var jag återigen på rätt planhalva.

Vi har haft fullt upp för det mesta men två timmar gick åt när vi skulle prova uniformer, turkarna kan tydligen vara rätt omständiga. Nu har vi i alla fall fått våra kläder och dom är fruktansvärt fula. Beiga shorts och t-shirt modell tält när vi jobbar i MiniLand, beige tantkjol och vit tältskjorta när vi jobbar transfer. Bedrövligt fula kläder, men allt är snyggt när man är brun så på lördag ska jag hetssola.

Ikväll skulle jag kirra mitt vattenjumpapass och repa Core, men det blev pannkakor på Sunset istället, vårat nya hang out. Vi har kul ihop, Camilla, Sandra och jag. Känns fint.

Hade videosamtal med Carro på msn. Skitbra. Fixa mic så hörs vi där, så slipper vi dyra telefonsamtal :)

Imorgon ska vi börja dagen med en promenad på stranden. I like. Redan tisdag. Tiden går fort när man har roligt.

S

Kommentarer
Postat av: Ems

Allt är snyggt när man e solbränd. helt sant. fetaost är både gott å nyttigt. strandpromenad är grymt! du har kommit till paradiset=)

2009-04-14 @ 18:32:22
Postat av: mami

Lite för långt mellan inläggen för ett modershjärta.

Tell me more,tell me more!

Mor

2009-04-16 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0