Lollo & Bernie

Jag funderar på att investera i en kamera. Jag har aldrig haft en kamera så det kanske är på tiden, det är ju så roligt med bilder. Känner mig dock lite snål, det mesta är dyrare än vad jag trodde, så kameran får vänta till löning i alla fall.

Idag har vi varit i Manavgat och handlat lite. Det fanns knäckebröd i affären så jag är nöjd. Ska köpa ett turkiskt sim-kort snart så jag inte får hysteriska telefonräkningar från Sverige. 

Har provat Lollo & Bernie-dräkterna som vi ska knata omkring i med jämna mellanrum. Jättekul! Kommer bli varmt som satan dock, men jag tror det blir skoj ändå.

I morgon är vi lediga. Jag har köpt sololja och kommer förmodligen ligga på stranden hela dagen. Heja!


Kommentarer
Postat av: Lisa & Elias

Elias tycker att du ska ha Berniedräkten, bara så du vet :-)

kram kram..

2009-04-17 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0