Hammam

Att börja sin lediga dag med turkiskt spa, hammam, var minst sagt ljuvligt. Vi låg på varm marmor och blev skrubbade och skummade av spa-tanter. Jag är len som en babyrumpa över hela kroppen.
Resten av dagen har jag och Sandra spenderat ute på gräsmattan och fått en helt fantastisk bränna. Lediga dagar i Turkiet slår nog allt. Två jobbdagar kvar till nästa. Men då är det flyttardags så vi får se hur mycket sol jag får se då. Det ska bli spännande i vilket fall.

S



Bild lånad av www.ving.se/sunwing

Kommentarer
Postat av: Majsan

Helt rätt njut så mycket du kan och unna dig det man inte unnar sig hemma. Är lite sotis på din solbränna men snart blir vi bruna här hemma också. Kram Majsan

2009-04-30 @ 13:00:01
Postat av: Anonym

låtersom ett paradis. ja lediga dagar är INTE fy skam! blri timmes massage för mig imårrn! i onsdags fotskubb=)men går kasst med brännan dock... måste satsa håradre...

2009-05-01 @ 05:29:26
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes olja it is om solen tittar fram imrogon på min lediga dag!!!

2009-05-01 @ 15:19:18
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0