fel fel fel

Det blev ingen kamera. Dom är för jävla dyra. Fia och Erik kommer om typ två veckor så jag funderar på att köpa nåt hemifrån. Lite av en skandal. Ska inte Sverige vara ett av världens dyraste länder? Billigare än turisthålorna i Turkiet i alla fall. Anyhow. Den som väntar på något gott.

Jag har legat däckad i feber och slagit personligt rekord i sömn. Anna fick ta mina klasser igår men idag mår jag bättre. Ledig dag och hade räknat med solstolsläge på stranden. Men solen kan tydligen strejka i Turkiet också. Vi åkte till Manavgat istället. Jag köpte ett gäng strumpor och ett turkiskt sim-kort. Tyckte allt annat var för dyrt och ovärt.

Nu har jag städat vårat rum och vi ska bege oss till Sunset och dricka färskpressad apelsinjuice. Mer party än så blir det inte. Men det är okej med mig. 

Om du vill ringa eller nåt :  +90 531 89 59

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0