the end is not near, it's here

Världens bästa showteam knöt ihop säcken med dunder och brak. En fruktansvärt bra show. Min underbara Alfred startade med att dedikera If I let you go till mig och Mette och det startade en flod utan dess like. Jag grät, skrattade, tjoade och klappade händerna i omgångar. Så mycket kärlek. Nu är det slut. Inget mer Sunwing Side Beach. Det är så vemodigt.
Vår hotellchef, Katarina, bjöd på champagne och vi skålade för en fantastisk säsong. Om en stund ska vi  mötas upp på Lindis och Linnéas rum för lite avslutningsmys. Mini Land bjuder på brownies och chips. 

För övrigt vankas det jättestorm i Turkiet. Så pass att alla skolor är stängda i morgon. Håll tummarna att jag kommer hem i tid.

Ses i morgon. S


Världens bästa show team - Side 09


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är Turren Goes Thai????

Need to read!



Puss

2009-12-05 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0